Pages

Wednesday 22 May 2013

status terakhir

assalamualaikum...

da lame x update blog....almaklum lah...sejak kebelakangan buzy memanjang...
byak assignment kne wat...
xad mse nk bukak blog...
nk update blog pon tak ad mood..
assignment yg menimbun memeningkan kepala ny...
test nye lagi...kuiz lagi...adoi agak2 nk kne tambah lagi memory kot...


maybe ny minggu terakhir kte orang kat weblog or mggu depan...
last week kami da wat presentation...
itu pun half darpada kami je...
kami da excited nk present ny...
tibe2 name2 yg terpilih saja...
untunglah badan yg da present...tak pyah nk pkir lagi....
tapi dia orang still kne dtg kelas..hikhi...
gelak2 jugak saya pun tak present lagi...
ala nk present ape jek...
cume tgok2 page je....
adik saya leh wat...hikhik...
then, sape yg tak present ag akn present mggu ny....tapi apekan daya  encik sanusi dekat port dickson...
so...kami gelak keriangan...kelas dibatalkan...hurayyy...

tak sangka plak kelas dibatalkan...kononya...pkir nk abezkan presentation mggu ny...tapi 
mase  tak berkesempatan...
hurmm...tak pelah...maybe minggu depan kot presentation...
anyway...saya da wat yg terbaik tok weblog saya ny...
berapa markah yg saya dapat pun sya terima jek...

untuk pengethuan kawan2 yg sedang membaca entry saya ny...saya sebelum ny pun mmg sudah mempunyai blog sendiri.... sebab itu saya mmg berminat untuk masuk weblog ini...
any time kalau kawan2 free boleh lawat blog personal saya http://sitinoraine.blogspot.com...

dan untuk yg terakhir kalinya...saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih..
kepada rakan yg telah support sya dalam mningkatkan viewers di blog saya ini...
terima ksih juga kepada rumate saya siti madihah, raja nur shuhadah dan aini farina yg turut juga membantu dalam menjayakan weblog ny...
terima kasih juga kepada adik saya siti norema balkis dan yang tersayang...turut mem'promote'kan blog saya...
saya menghargai sangat kebaikan kalian semua...

 
 
 

3 comments: